Tuesday, January 13, 2009

Too much of nothing, is just as tuff.

Hmm..
Hur kommer det sig att varje gång jag ska somna tidigt, och faktiskt inte har något vettigt kvar att göra på datorn, så sparas det minst 10nya bilder på... en viss? Eller iaf 3-4, sååå galen är jag inte. ehum.

Anywho. Är hemma i sverige igen! Tro det lr ej. Det har gått eeen liten yttepytte helg o jag va såklart ute båda dagarna! Önskar jag orkaade ta allt i detalj, för det skedde himla mkt. Good and bad. Men som vanligt..ni som inte va där, synd. :) JAG O EVE HADE IAF EN BLAST PÅ flaaaame. (Hängde med Anitas Transistor osånt os) ..hahaha ännu en av våra ökända impuls kvällar!

ÄNDÅ blev jag oxå glad igår natt när jag insåg att jag hade den underbara Twilight låten på datorn. Så jag lyssnade lite noggrannare och insåg att jag hade en tiiiill hihi.. Eyes On Fire.

Har för övrigt läst ut Breaking Dawn idag, åh panik vad ska jag göra nu :( Vics sa att jag skulle börja på mina böcker nu, och så får det nog bli helt enkelt! Har ju bästa insperationen mitt framför mina ögon varje dag så. JAG LÄNGTAR TILLS NEW MOON KOMMER PÅ BIO, och sen Eclipse och sist men inte minst HIMLA SPÄNNANDE hur dom ska göra Breaking Dawn! welove.

Uhm, annars då? Vi har inget hus för tillfället. Jag levde amish igår, Aldrig igen tack. och idag lr imon flyttas huset? tror jag. Så jag o mamma är hos Olssons nu, jag ska flytta till Vics med nanii imon med ihih.. (om victoria minns det imon ehum ehum hahaha) det e så vi rullar :)

Har exakt jobbpanik, och därför går det nu braa på jobbet, vilket betyder att jag ringer meer, vilket betyder att jag tröttnar ännu fortfare.. VILKET BETYDER ATT JAG VILL HÄR IFRÅN! lr iaf ha ett nytt jobb, ASAP.

Jaja.. måste sova nu! Ska va uppe ett tag imon nämligeen, förmodligeeen haha.

Glömde skriva något viktigt känner jag. Plus att jag har insett och bestämt ett o annat in my mind det senaste, vilket jag ska jobba påå för just nu går det ju icke så bra :P lol at... me

"One more word, and you won't survive.."

Blir konstigt sugen på att åka till London?
RobPattinson.



"More then..".
Jackie
lastfm.se

No comments: