Friday, December 5, 2008

"And everytime I think I can,
I hear somethin about you and I'm like damn.."

Hm hm hm wowowow! KAN NÅGON HJÄLPA MIG ATT KOMMA PÅ ORDET hahaha!! Har kollar klart S.W.A.T nu, mmh me like Colin Farrell yaah! Ska sova exakt snart, och drömma något lugnt inatt förhoppningsvis! Igår trodde jag att jag skulle få sova gott men nehee, drömde verkligen att jag va jagad i något jäkla hotell och skulle bli skjuten haha ook!!

Kollade Victoria's Secret Fashion Show 2008 med, vihoo, med eve på andra sidan msn-rutan :D

och annars.. så är jag allmänt hypad för det va verkligen sista jobbdagen innan helgen idag och det gick faktiskt braa på jobbet även om jag sa "jag har ooont i huvudet" kanske 10gånger i halvtimmen! SÅ NU ÄR DET HYPE HYPE EVE & JAZ mmmhm!! softa med det dåå :D


Allt är rätt lugnt nu faktiskt, phuuh! Bestämde med pappa imorse om pengar and so on inför USA, så nu är det klaart! OCH JAG LÄNGTAR ÄNNU MER. Och på jobbet sa jag till om ledigt, och det va noo problems, SÅ NU LÄNGTAR JAG ÄNNU MER. Shoppa shoppa shoppa spana spana spana andaaas USA!

dagens: Girlicious - Still in love(feat Sean Kingston)

plus att jag ska hypa ännu mer när jag sett Twilight (nu med ny rörelse tillagd när man säger namnet haha) på bio! Så kan vi hypa ihop sen nanii :D!!

ASSÅ JAG ÄR SÅ OSTRESSAD!!! hoppas det förblir så ett tag nu :P


brääähh.
Jackie

No comments: