Wednesday, December 3, 2008

Do something about it!

hmm.. were to begin?

Kan ju säga att jag sitter hemma sjuk, andra dagen nu, away from work, och allt annat. Det är fett skönt måste jag säga, att jag iaf är ensam during the days. Sen är min familj himla treevlig när dom kommer hem så det gör inget heller men :)

Jag har gått in i en Twilight fas haha. Om det är någon som tar åt sig av filmer och spelar öveeer..så är det jag :D men hey, det är sånt jag uppskattar. Igår kollade jag på filmen 2 gånger och sen lärde jag mig "Bella's lullaby" på piano, satt verkligen hela kvällen o plingade på tangenterna. Gu va skönt, för längesen nu men jag minns mmhm! För övrigt spelar jag sönder soundtracket, mest låtarna från piano soundtracket OCH Rob Pattinson's låtar som är med, Let me sign, Never think. Gash i die, verkligen! Nu har jag kommit fram till att jag verkligen ska ta tag i det hela.. ändåå ofta jag kommer sluta tänka på det ever? Nej, och jag ska verkligen inte bli en sån som sitter o klagar när jag e gammal för att jag inte gjorde sånt o sååånt. So that's that!

Nu ska jag fixa kaminen, äta något kanskee, och spela mer piano :D Ja o jaz ska starta ett band (HAHA inte) hon spelar flöjt o jag piano, greeeeejt!

ändå intee.
Jackie

No comments: