Saturday, December 13, 2008

So, hey baby listen..

Friday was great! it..was..awesome. Jaag hade det fett kul :) men det saknades en bror! JAZ! Va aldrig inte med när vi hypar igen mmhm mahah..

Anywho, vaknade på morgonen av en mardröm, lr rättare sagt flög upp ur sängen. Sen skyndade jag in till stan o hängde med Lus tills vi blev joinade av evelinaa! Tillsammans begav vi oss till hallen, i en mix av sugar-rushes, trötthet, ohype/hype! Gothia vann intee, we all know why! ;D

Sen vare ladies time hos V! Fullt med hype tillslut, ohja vem ska stoppa oss!? Och sist men inte minst blev vi joinade av M pojkarnaaa. Jag E och V begav oss sen till Inferno, där the other boys var. Sen vare fullt med fest non-stop hela natten! :P Massa mys och dans och haangin out! Perfekt att träffa allaaa innan jag åker! Fick tillomed i oss the classic burger innan vi sen dog lite härovar! När jag o V kom till henne, vaknade lusen såklart, och vi babblade i fullfart tills alla somnade sööött!

Jag o V hade en Twilight dag bokad, men icke! Kl 13 ringer min mor o säger att jag ska hem o packa.. såå vid 14 va jag inne i stan med henne! men ojoj va inte bråttom det va plötsligt mmhm :D Vi åt Sushi, jag fick min New Moon!! och det shoppades tillomed lite underwear yaay! Medans Kimb satt hemma o lipa för hon va hungrig ohoo!!

SÅ nu kollar jag filmeen, och ska exakt snart lägga mig i soffan o läsa. Städa lite först med uuh. och förtränga att jag har 3 jobbdagar kvar.. blää. Nu ere iaf HIMLA nära! Har lovat att ta med smärr i mitt handbagage med, han lär ju ändå få plats visst? Sitter verkligen o disskuterar med Jaz på msn, btw, mmhm om man missar en kväll finns det fööör mkt man behöver höra hahah!

Gash i love this movie.

"How can I decide what's right, when you're clouding up my mind?"
.
.
Some things are so unfair. Hur mkt kan man orka ärligt!
Nu är huset himla varmt o mysigt tack vare kaminen. Hur ska vi hinna packa ihop allt undrar jaag? I like your face though.
.
.
Nu ska jag dricka upp mjölkpaketet, thankyouverymuch.
Jackie

No comments: