Wednesday, December 10, 2008

done done and DONE!

NU har jag läst klart boken! gash.. I detta fallet uppskattar jag nästan inte att man får första kapittlet från nästa bok med på slutet, fast jo. Men vill ju fortsätta läsa nuu såklart! Hoppas jag kan inhandla den imorgon. Ååh..
.

"Ska du läsa ut denna och sedan köpa en till,

bara så att du kan läsa ut den innan USA, och sen köpa en till?"

JA kära syster. That is my plan! (glöm inte den 4e och sista boken sen med!) Idag blev det iaf min egna musik från mobilen när jag läste. Istället för den ryska, lr vad det nu va, STAR FM som jag lyssnade på hela natten igår hahhaha.. ej ok!

Plus att mamma visade ett brev hon fick från sin cousin Jackie i NY. and i like the schedual må jag säga! Shoppa exakt de första dagarna, och hänga i Rockerfeller Center på skridskor! Mumms. Verkligen så himla snart, men såå långsamt tiden går då. Måste packa ner mitt rum innan också, så jag har några grejer kvar när vi kommer tillbaka! Trappan försvinner dagarna efter vi åker, så ni vet mohaha..

Sova exakt nu! Påminn mig själv om att flytta min doktortid tills på fredag lr nåt sånt typ pleease :)

"and then I carefully sealed away my heart.."

Vill drömma mys tack.
Jackie

No comments: