Monday, December 1, 2008

so fresh and so clean!

Nu har jag städat klaaart phew. Tyvärr han jag inte med disken, men har iaf dammsugit hela nedervåningen och clorine-städat badrummet mmh. Kommer gå runt o lukta nystädat hela dagen :D

Måste skynda mig nu, som bara den såg jag!! Ska verkligen till jobbet. Men no stress idag, för efter igår kommer det kännas som 5min idag.. Är dock mer förkyld idag, segt.

Vaknade av ett himla trevligt sms från jaz, BLAST! Ej ok, måste nog ta heeeela denna veckan för att samla sig efter helgen mhm. Ska dra det snabbt någon annan gång dock misstänker jag :P Kollade halva Grinchen förut, och kom nästan in i ett jul-mode igen.. men nu är det endaa jag lyssnar på "No U hang up" gash massa flashbacks och mys jahaaru!

Imon ere doktorn tidigt som attan, sen sova sen jobba! Måste in till stan o kolla om fake-snön är kvar någon dag med! Allt som inte kostar pengar ska jag hålla mig till nu fram tills resan...för såhäär kan det ju inte fortsätta haha :P

Ain't it crazy how after all this time..
Jackie

No comments: