Thursday, December 11, 2008

try to keep up, would you!

OK, såå just so you all know.. this is me going to bed early. ehm.. funkar alltid lika bra.

Anywho. New Moon, kommer ut 2010 såg jag(2a filmen alltså)! ÅH jag trodde det va nästa år, haha. och jag vet verkligen att dom flyttade fram Harry Potter, tack vare Twilight haha.. siind! Dock längtar jag efter den med mmhm..!


Jag sitter som man kanske kan gissa, och letar hotstuff bilder på Robert Pattinson. Har kollat massa klipp o grejer på the cast, och han o Kirsten e ju helt balla må jag säga :D hade varit himla ball att göra något sånt ja.

Jobbet idag va himlaa segt. Gick bra tillslut iaf, som vanligt. Stress. Och jag vill inte läsa något förens jag läser NEW MOON! Get it?! Men läser faktiskt några kapitell in på boken on the net, förlåt..vill inte, men måste!

Imorgon ska jag upp exakt tidigt, tll ishallen i stenkullen som sagt o softaa med Lil A haha.. sen hem o kolla Twilight, innan jobbet! Ledsen lil sis, men du får stå ut!<3



Självklart skulle jag berätta om allt annat som det pratas om runt omkring, meen har ju fastnat på ett visst ämne dåå så jag har glömt allt annat haha! Kan säga snabbt dock, och glatt, att min kära mor gått in för vår USA resa och inhandlat en bärbar dator och KAMERA! Vihoo! and it's good. Har redan fotat moi (A) så nu e jag hype hype hype ännu mer mmhm!! NY here comes weee! GE MIG TIEE!!



Feeling a bit gorgeous today, are we?



EH,ja?
Jackie

No comments: