Monday, December 15, 2008

I told myself I wont miss you..

..but I remember, what it feels like beside you.

So, jag hann inte åka iväg nej. Men nu är det bara idag och imorgon kvar på jobbet, sen e jag hemma onsdag och fixar inför TORSDAG! I don't dare to exhale yet though, om jag kan vår familjs resehistorik så kommer jag andas ut först när vi är framme in the US :P fast ska nog fuska och göra det exakt tisdag efter jobbet mmhm!

Igår va segaste dagen ever at work, jag va en zombie once again. Men denna gången mådde jag verkligen inte bra for some reason. Isch.. men lyckades sitta 30min extra och sedan ta mig till V där hon o Eve hängde, så det va lite skönt iaf. Sen va det ju en mixed up evening, om man säger såå..

Idag har jag bokat min sista tid på sjukan innan resan! Hade fett osofta drömmer inatt om allt, för övrigt haha..Va rätt så förvirrad när jag vaknade, om vad som va verklighet och bara drömmar :P men hey.. nu är jag hemma iaf och ska alldeles snart åka till jobbet, uh.. Idag måste gå fooort. Ska maxa frukt igen, och hoppas att Max jobbar. Himla bra att han har börjat :)

Exakt maxa New Moon på bussen, och musik..helst hela kvällen. Smyga på jobbet? sen fort fort hem..och förtränga sista dagen imon! Kan vara mkt möjligt att jag är hemma imon, btw, för jag mådde himla mkt inte bättre när jag vaknade idag, och sooom jag inte ska sitta på ett flyg i en miljon timmar förkyld, hells no!
..and by the way, I don't miss u.
Kind of.
Jackie

No comments: