Monday, December 29, 2008

Obamaaa

Sitter i soffan o kollar på CBS 60minutes - Obama. Verii niice, ball familj änna!

Eftersom min mor är ett obama obsesses fan, och aunty steph i DC också är det, har jag o kimb blivit jämförda som döttrarna Obama. För att den äldre är tyst och sansad och den lilla är sprallig och liten (lr något sånt)...oh well..

Och näär vi ändå är igång. Idag sa Bev att jag påminner om Brook Shields ibland, ook. Och alla som vi träffar här tror att antingen jag o kimb är tvillingar, lr att hon är den äldre av oss. HMmm, im the babyface.

Idag har vi varit i kyrkan, alldeles för tidigt för allt det dära mass-högläsningen ( a la robotstyle) och "please stand up, please be seated". Jag blir så snurrig. Sen va vi hos uncle claerens o aunty lily, och åt maat o kollade fotball huhu. Sen åkte vi till Books-a-Million och jag fick min BOK!!!!! Breaking Dawn, ska börja exakt när jag skrivit klart här oh ja! Imorgon finns möjligheten till att jag ska fixa mitt hår vihoo, i hope so mmhm! Känner mig som en pojke i denna frillen hela tiden uh.

Plus att det är massa mkt going through my mind hela tiden, som jag helst tänker för mig själv. Men ändåå vill jag göra något festligt nästa år! Flyttar vi till LA på en gång ist lr? Det borde ju snabba på saker o ting lite iaf..

FÖR ÖVRIGT har jag nu fått informationen om
att min Nick Jonas är född 1992!! HAHA i die, min lille plutt.

Later
Jackie

No comments: