Saturday, December 6, 2008

Hey you, it's saturday!

..vaknade lugnt o fint idag faktiskt. Snoozade himla länge, men hade på ljudet på min mobil så jag tvingade mig själv upp ist för att lyssna på den där himla sms signalen! :P

Sitter o lyssnar igenom Jesse McCartneys nya album, för han är ju så vuxen nu sååå haha :) Ska göra mig iordning lite snart, åka in till stan o möta jaaaz! Sen åka till eves jobb o äta! IGEN! smarrens. Min mor är verkligen på gymmet redan, himla hurtigt. Önskar att jag med hade råååd med ett gymkort..ellerattjagfickgymmaöverhuvudtaget. lol.

Anywho. igår va jag o eve hemma heeela kvällen hos henne! All alone. Vi fick lite panik först när vi insåg att vi skulle vara hemma WHAT TO DO! Men efter att nintendot inte startade så åt vi massa taco chips och kollade tv :D veri näääs! Vi hypar extraa mycket idag ofcourse! JaQ Eve Jaz on the looose!



FÖR ÖVRIGT När jag va påväg till eves jobb igår, gick jag in i Akademibokhandeln i Nordstan och mina ögon föll på en gång på en svart bok med en tulpan på. MMH som jag visste att det va boken efter Twilight.. New Moon heter den! Ska bli besatt av böckerna nu om vinken inte uppfattats. Men såklart fanns inte den första där så jag begav mig till kungsport där dom hade alla 3 första böckerna!! fast på svenska, uuh sämst! Men tillslut fick jag min kära nya älsklings bok, så jag va nööjd! Läste verkligen hela natten så jag somnade halv 6 ! we LOVE.


"I'm taking pictures, incase you ever go away
'cause baby you're so captivating.."


Nu måste jag äta frulls.
Jackie

No comments: