Friday, December 5, 2008

I'm vicious, so delicious..

Gash! Jag är ej ok haha! För det första kunde jag inte somna när jag väl gått o lagt mig! Och tillslut bestämde jag mig för att måla :P Efter 20min hade jag ett face klart så då däckade jaag gott, och visste att 12.30 skulle min mobil ringa! MEN NEHE, den dog visst under natten.. så när jag vaknade tänkte jag äsch går upp nu ändå, så e jag tidig. 14.50 va klockan typ!! What the!! hahaha.. sämst är jaag! När jag satte på mobilen sen, kom det 6st sms i full fart, med ett o samma tema FREDAGS HYPE LADIES!

Så nu ska jag göra mig iordning myckeet snabbt, och åka in o leta efter twilight bokeen, sen hälsa på eve mohaha! Ska bli ett mission att hålla mig varm och frisk hela helgen med hmm.. ändå HELG och me and my ladies..kommer maxa, bräääh!!

Bråttomexaktnu
Jackie

No comments: