Tuesday, December 30, 2008

the City.

So,
one of my goals on this trip to the states, was to drink as much fruit punch as possible! Because I love it and we dont have it at home. And today I think I drank enough for our whole entire visit hahaha. yummy.

Nu sitter jag och forsoker kolla pa the City premiaren, men det funkar ju inte! Har last in mig i Winstons rum, medans kimb o beverly sitter ute framfor tvn huhu. Jag ar fortfarande helt proppmatt och far panik pa mina naglaaar nar jag skriver!! gash..klippa o mala exakt sen.

Anywhooo. Idag har vi softat hemmaaaa, and oh yes i've been reading :D sen akte vi till Mr & Mrs P. (Patnelli) och at maaat o kollade film! Sen begav jag kimb winston och kelly oss ut pa mini shopping. Lr en warm up infor imorgon kan man vall saga da..och jag o kimb fick varsin 50$ sa det raddade min budget for nagra dagar haha..(hmm dagar). Idag blev det bara lite smycken! Har stallt in mig lite pa att jag ska ga tillbaka till lite old looks, FAST omg, inte pa det sattet!! Utan gora om mig sjalv lite, och ge mig sjalv en annu mera "Jackie" look, haha. 2009 ar ju faktiskt the year of changes, som jag bestamt och drar med mig alla mina vanner in i det saklart!!

Sen nar affarerna stangde, gick vi till Red Robins, dar winston och kelly jobbar. Vi fick ett mysigt bord i hornet, och bestallde in french fries, cheese sticks (bleeh) OCH botomless lemonades & limonades!! VILKET BETYDER att dom kommer med nya hela tiden till man inte orkar mer, gash.. tror vi drack 4-5 var, sen tog sockret over och det fick racka for den har gangen hahaha.. himla fina drinkar med!! Ska lagga upp bilder sen saklart :) och alla deras arbetskamrater va himla roliga haha "Do you want to see an American gay guy?" han va rolig ofcourse haha, snapped his fingers and all!! Sant vi gillar :D

"How much shake can YOU take?"

och nu ar winston ledig i 2 dagar, sa imon ar det riight back to the mall, och shoppa infor nyar vihoo! 4 fester lr nagot ar det som galler pa nyar. Party-hoppin! och jaa, det blir dressed up, thank god! THERE'S HOPE FOR THE AMERICANS! Sa nu ar jag pa litee battre new wears-mode iaf huhu. Sen har jag nog glomt massa som jag skulle skrivaa, men heey det kommer sen :D

kollade for ovrigt pa Cutlass, the Messengers och In the Land of Women igar natt pa youtube! Heja Kristen Stewart! och Heja youtube! dock uppskattar jag intee skrackisar ensam in the dark,, saa nasta gang vill jag nog ha sallskap tack!

anywhoo.. nu ska jag forsoka fixa har igen, annars lagger jag mig o laser tills jag somnar mmhm! Ska exakt maxa VS imon, so the sooner I fall asleep...

Loveit.

Jackie

No comments: