Friday, December 12, 2008

..another one of those days!

Igår när jag gick till mitt rum tände mamma lampan och sa

Mor:"mmmhm?! jag ser dig allt. Är klockan 7 nu eller?"
Jag:"Eh neej? Den är 2 typ?.. JAG SÄGER JU ATT JAG INTE HAR NÅGON BOK ATT LÄSA"
Mor:"..ookeej då"

sååå, det har spridit sig genom huset, dock är dom nog vana, att jag lägger mig..aldrig, när jag läser. Och inatt kommer nog vara en sådan natt igen. Sitter o läser på skärmen nu, sedan några timmar tillbaka. Ska duscha snart och förmoldigen fortsätta efter det med. Men min lycka gå ut till att det är HELG, Friday=Freeday! Så jag e heelt OS.

Hänga med mina brorar exakt imon, hype elleeeh?! och förtränga att vi börjar tidigare på söndag. Får man göra så på ett jobb? Nej tack, inte detta iaf.

** Annars idag så har jag lekt mamma med alicia, i vättlehallen! Det va julshow och dom ägde, mina små pirayor! Hade hand om sötaste Alicia och Felicia :D Festligt visst! och har konstaterat att föräldrarna i Lerums komun har torraste humorn, och VISSA borde ha bättre koll på vad deras..jag vet inte vad.. ungar säger!!!!! gash.

Anywho. nu ska jag läsa meeer.

"Forbidden to remember, Terrified to forget; it was a hard line to walk"
Jackie

No comments: