Thursday, December 18, 2008

USA!

mmhm någon kommer däcka i bilen, med massa ny musik i öronen yah!

ÅH! om ungefär 2h åker vi till flygplatsen, iiih, lycka att det e mysigt o mörkt ute! Har packat klart iaf..sen vet jag inte om allt ligger i rätt väska meen det fixar sig ännaa!

Va i stan o sa hej då till E o V förut med, buuh, ej ok att inte ses på 3 veckor! Men som sagt blir det updates exakt varje dag, flera gånger om dagen :)

Har jobbat, burit, och flyttat grejer i huset hela dagen..så min kropp är exakt slut nu och jag har träningsverk haha..

Hörs när jag e framme i NY! undrar vad det blir för filmer på planet hihi.

vinkeliviink
Jackie

1 comment:

Linda Strömberg said...

haa de så jävla bäst,
det behöver ja inte äns säga, för det VET jag att du kommer ha! hihi..uppdatera bloggen, MISS J! (;
KYSSSSSSS<3