Tuesday, December 16, 2008

Bang, bang your dead.

Himla bra film måste jag säga, med Ben Foster. Han e mucho duktig i alla sina filmer jag sett han i (Alpha Dog, Get over it, Bang bang your dead)

Igår mådde jag mindree bra på jobbet dåraa, skakade hela kvällen.. skulle vara hemma idag men sen tänkte jag heey 4 timmar? kommer ångra det fett mkt när jag går av vagnen på Geteberg..

Idag har jag packat ved hela morgonen, och ätit mat från Lillan! Flåt, men va så hungrig så jag nästan svimmade..och imorgon är jag hemma o fixar det sista för i övermorgon åker vi!! VIHO! Det bästa är att vi åker jätteee tidigt, så vi ska vara på flygplatsen vid 6 typ! Mysigt i mörkret.

Får inte glömma att fixa med mp3n som jag ska låna av titti, och växla pengar, och ringa banken, och.. inte tappa bort mitt pass! SOM jag ska lämna det hemma nu haha gash..

Nu -duscha! och sjunga högt för mig själv. längtar tills jag sitter på bussen dock, så jag kan.. bam bam baaam, LÄSA! Igår sprang jag hela vägen till Shell, och missade nästan bussen, uuh min hals dog hela vägen in till stan typ. fy. heja vattenflaskor!

Jag har finaste bilden på min hottie on my phone. hihi
Vics säger att jag borde skaffa mig ett liv.. maybe i should?

Plus att det går ett rykte om att 2a filmen kommer nästa år.
WE SURE HOPE SO!







later,
Jackie

No comments: