Tuesday, December 9, 2008

ohh please, I'm in love..

NU ska jag sova! Har legat i soffan sedan kl 00 ungefär, och läst min kära älskade bok!! Har ungefär hundra sidor kvar nu och vill läsa ut den nu nu nu, men ändå inte för jag måste inskadda nästa först :D

Idag har jag varit i stan med nanii o jaz! Sen hookade Vics o Bell oxå.. så softade vi i affärerna och avslutade på Condeco lite så! Very cozy. Imorgon, och resten av veckan fram till torsdag..ere jobb igen! Är verkligen inte frisk än, och först nuu har hostan kommit :P men då har jag förhoppningsvis kvar lite av min über-medicin så det löser siig nog! Ser fram emot helgen yah, blir nog mer hype framöver :P ser inte fram emot att vara på sjukan 8.20 på torsdag.. i 5 min, störa min sömn! men säga hej då till nettan iaf mmhm. Muy importante.

Ska maxa musik, och läsa överallt, exakt alltid när jag kan! och bara tänka på att jag åker verkligen NÄSTA VECKA. Gash.. i loves it.
.

"I had a feeling that he wasn't the kind of person anyone got used to."

Sweet Dreams
Jackie

No comments: