Sunday, December 21, 2008

USA, exakt nu..

Mmm, we're here!

Ska dra allting "snabbt" nu då. Först o främst kan jag inte skriva för jag har fixat mina naglar, lol.. jag ville inte ens men blev bjuden på en manicure-pedicure, and im on vacation so HEY!

Flygresan gick greeat. När det lilla planet lyfte från Bryssel och det blev turbulens hoppade mitt hjärta nästan ur mig kändes det som :P så jag har insett att jag är lite mer flygrädd these days än vad jag varit innan! På det stora planet till NY (väldigt indiskt ska ni veta haha..) kollade jaag på Wanted, Hellboy2 och Wall-E, lr början iaf hihi.. såå det va niiice.

Bara någon timme efter att vi kommit fram till Jackies lägenhet, var vi mitt i manhattan och shoppade för fullt :D Victorias Secret stängde verkligen kl 23 och det gjorde hela min kväll.. Inne på Duffys gissade 2 galna mörka män att jag va från sverige (dom hade slagit vad) och jag blev bjuden till en fest på Mansion (tydligen "wow" på den) meeen icke!!

Andra dagen snöade det för fullt.Storm rättare sagt.. men vi gav oss ut ändå! Jag hittade ett par boots, vihoo! Och mamma blev "god blesses" av en kille som jobbade i en affär, för att hon fött mig HAHA. Det va kul, han va kort o allt..

Igår dåå, såg jag o kimb the first real cutie! Han skulle med samma buss som oss till Washington, och han såg ut som en chris brown/columbus short! Very stomp the yard, fast med en marine-hatt i handen.. i die. MEN såklart kunde vi inte åka med samma buss som han för våra biljetter va inte rätt utskrivna, lol.. Men nu är vi iaf hos Aunty Stephanie och Uncle Mike. Vi ska nog iväg sakta men säkert till något maaall sen, och ikväll är det juldekorations spaning! to the limit! Igår fixade vi som sagt naglar o fötter, OCH jag hittade mina första klädesplagg, 3 klänningar för inte ens 240kr mmhm. We like!

Dom har massa planer för oss, så det blir ice-skating, bio, fest, shopping nu denna veckan! Sen till uncle Herb och cuuuz Winston över New Years, mmhm längtar vi till ännaa..

Here comes pictures (mer på face!)

Läser för övrigt Eclipse nu mmhm :D


Love this. miss u
Jackie

No comments: