Sunday, December 7, 2008

How did we get here?..

..I used to know you so well.

Jaadå, det har varit en mkt spännande helg! Som vanligt. Again. Men hey, det är verkligen ingen som klagar skaru veta! Nu sitter jag ensam framför tvn, ska läsa massooor alldeles snart men funderar på att lägga mig i min säng kanske?

Känns som att klockan är mitt i natten.. Är hungrig med uh.

Anywhoo.. LÖRDAG, softade verkligen på eves jobb innan dom stängde! Satt o åt goding mat, och läste!("Får man läsa på café?") Sen blev vi hämtade, phuuh, och hypade hyfsat iaf så i början! Det va en mycket spännande bilresa hem med konversationer man inte vill missa hahaha "Jag vet ju dock inte om jag hade velat träffa någon som...." hahahaha..

Tillslut befann vi oss på tåget in till stan! Jaz joinade i Partille, och ungefär resten av lerums folket fanns där med. BERUSH! Och nu i FULL HYPE begav vi oss mot Abou och Brandons nya plaaace, inflyttningsfest för fullt ja! När vi kom dit va vi verkligen ensamma tjejer, och vi trodde det bara skulle va tjejer där! Men hey, det e så vi rullar! Mot slutet av vårt besök fick vi väldigt många frågor om "varför tjejer måste låta så mycket" pardonnes moi? Iaf så va vi helt plötsligt på järntorget, inne på vårt nya favorit kebab place :D med varsinn hamburgare i handen (en utan lök!! en med ost!! en med allt!!) och en big booty judy! Kan tänka mig att ljudnivån nu va lite högre tillochmed, hmm jaa.

Sen somnade vi gott utspridda, vissa med kepsar på sig..och idag snoozade vi allihopa (bror 1, 2, 3) i flera timmar tills vi tillslut förflyttade oss till tvn. Sjuk är jag igen! för övrigt..

Med en miljoner ont i huvudet, fick jag ett sms av min syster. Tydligen va det dags för Jul på Liseberg. SJÄLVKLART SKA JAG MED, duuuh! Så jag mamma kimb leyla gick runt där bland de SEGASTE människorna ever! Inga skridskor fick jag åka heller, men det e OK för jag åker om 2 veckor i Washington, ha deet då! Massa rostade mandlar (brända mandlar? haha) godis och glögg blev det iaf! Och sist men inte minst JULBORD vihoo! Sikken dag, änna..

So am I ready for a new week? NEJ! Ska verkligen vara hemma imon och bli fullt frisk. Även om det ska börjas bygga and so on här utanför imon hahah..Men jag ska läsa och bli frisk! Inga sjukligheter ska tas med till usa oh no.

Sen uppskattar jag att allt är OSTRESS.. mmhm fråga Jaz hon vet, haha..
Jul-lisse bilder kommer seen! Nu blir det Criminal minds och Twilight mmh!


Trading Yesterday - May I
BROR
Jackie

No comments: