Wednesday, December 10, 2008

let me sign..

ok, insåg precis en sak.. hmm.. we like!

.Let me sign
Never think.
.
Mysigaste GG kollade jag klart precis. Blair och Chuck är för söta, med deras love/hate relationship. Usch jobbigt mån trooo!
.
Ska lägga mig i soffan igen nu och läsa klart Twilight, så jag kan inhandla New Moon exakt såfort jag kan! Kommer nog inte vara vaken tills kl 7 idag, iaf inte av att läsa, för såå mkt är det inte kvar! Tyvärr. Men kan hända att jag måste se filmen sen när jag läst klart (A)
.
Idag va jag helt i min egen värld på jobbet, eve joinade sista halvtimmen iaf! Och saker o ting lättar medans annat blir jobbigare.. Helgen blir verkligen HEJ DÅ för min del! Ska vi nog klara av rätt fint mmhm! Inte säga hej då, men parta :)
Clair de Lune , är himla mysig må jag säga.
.
Vill att den nya TeenVogue ska komma ut meed (1vecka kvar?) så jag kan läsa läsa läsa om the actors huhu. Någon går in för det jaa, men det e ok. Det e så jag rullar. Saknar mina tidningaar!!
.
Trodde det va torsdag imon, men icke! ååh. jobbigt. Vill inte jobba mer this week. Ska ta hand om Alicia på hennes julshow efter sjukan på torsdag! Ska heja o vara stolt över min isprinsessa!
.
.
Läsaläsaläsa exakt nu.
Jackie

No comments: