Sunday, March 1, 2009

Girls become lovers..

..who turn into mothers. So daughters be good to your daughters too!
OH! Jag är hemmaaa mmh. MIN säng (nästan iaf)! Men åh sikken skönhet att vakna imon, efter att ha sovit huuur länge jag viiill!!

Mycket spännande afton iaf! Inte en ända avfärd som vi planerat att ta, har vi hunnit med haha. Först åkte jag eve ida amanda till lerum. Där va vi nästan först av alla, men det va festligt ändå. Sen åkte jag eve ida till stan.. Matmat! Jag o Ida ville iaf inte hem så vi tog taxi tillbaka till Lerum(med samma gubbe ida åkt med ínnan haha), och eve åkte hem.

När dom stängde där, gick jag o ida till Andreas där vi hängde i en sekund med joaniiie! När vi sedan va påväg ner till bussen bestämde den sig för att vara tidig!! Så när vi va en sekund från hållplatsen åkte den förbi.. ehm?? Såå där satt vi fint på trottoaren och väntade på idas mamma :)

Festlig afton iaf! Det är alltid bra att variera sig. Även om det är plus minus. Jag har iaf gått runt och sjungt på Live to Party, hela kvällen för mig själv :) Mums säger jag. Lamm. hahahahahah FY jag skoja!!

jätte brun

JaQ

Snarkisnarki,
Jackie

No comments: