Monday, March 30, 2009

You need to get out more!!..

Idag dååraa, vandrade jag för första gången på 5dagar! lämnade huset at all..

Det gick inte bra haha.. höll mig uppe hela tiden men däckade på eves golv snabbt! Skatteåterbäringen blir niice iaf. ..har inte ätit godis än, suger kommer och gååår.

Jag har ätit lite tacos idag. PRECIS det jag va sugen på iih! Så nu är jag på upptåg snart igen, sakta men säkert! Stan snart? Hej solen, oh thanks.

Det är veerkligen dags att inskaffa nya brills. Högst upp på min non-excisting shoppinglista! Något färgglatt o fint iaf, sparklesparkle. Nu tar vi tag i oss själva, igen! Rätt..den här gången I hope. Ska böja med att lägga mig i tid. Fast jag måste läsa först ihh. Och SATC på tv nu nunuuu.

Jackie

1 comment:

Nathalie said...

I were just fine! hur är livet hemma då? love all you pics! =)