Monday, March 2, 2009

Poor unfortunate souls..

......Innan något, så vill jag säga att denna bilden har dykt upp lite överallt idag. Så nu lägger jag upp den här, för den e haawt (hahaha fulaste ordeet ändå)567
Ah jag måste sova nu nu.. för min kropp är helt sluut, och det går inte för sig under den nya veckan!

Idaag har jag hängt hos Olssons med min mor. Vi allihopaa åt riktig middag, så jag tillomed gick runt o luktade mat hela dagen, för första gången på ett tag. Sen plingade jag piano, och lekte hos eve en snabbis.
När jag kom hem igen kollade jag lite kök till det nya huset, med mamma. Mumms på nya grejer :D Sen va det pianoo som gällde resten av aftonen! Nere i källaren för min del, med hörlurarna på..
Jag bytte prioreties, från Demi Lovato - This is me, till
Jonas Brothers - Love is on its way
och nuu kan jag hela den, hihi. Finfin är den när man plingplångar.
.
Sen uppskattar jag Joe Jonas extra mycket när han har kort hår! And this song is himla gammal som ni SER hahaha. Men ah, för att visa frisyyren då! Cause me like the hair! Sen såg jag sötaste videon från deras filmpremiär förut, och ååh jag vill ocksåå umgås :)


Just nu är det ungefär allt som är on my mind, bloggvänligt; JB, Piano, Ny musik, kommande veckan..typ?

:

Ska sjunga högt hela dagen imon med!
Jackie

No comments: