Saturday, March 14, 2009

Skinny little Nancy Callahan..

Sitter i soffan hos V, kollar Sin City! LÖKfilm. Me love! Den är tydligen för otäck för vissa andra ehm ehm hahah..

Idag har jag jobbat, stress stress! Lukke gjorde min dag när han kom med en ny skiva including Burnin Up'! Naaaw! Och Metrostation direkt efter.. No stress är med, men märkte att man bliir väldigt stressad av den ist haha. Anywho har det varit lugnt lugnt på kvällarna denna helgen, himla skönt! Är helt trött överallt. Sen funderar jag lite på varför vi alltid köper så mycket snaaacks till våra hemmakvällar? 3 påsar chips och en godispåse, OCH pizza! hahahah.. vi öppnade alla påsarna men åt bara godiset och maten. Hmm, sparsamt? Det va iaf Schlager-afton som gällde idag! Vics va kanske lite mer insatt än oss andra, jag babblade helaa tiden och eve satt vid datan haha. Men vi blev lika arga när..hon som vann..vann? Sötis Måns blev helt besviken, och vi hejade på Alcazar!! Heja outfitsen!

Imorgon börjar jag 11-halv 12, det kan man tydligen göra! I inte så många timmar! Så det blir hem o hjälpa mamma städa sen.. och däcka, peppar peppar ta i trä. Maxa musiken at work iaf mmhm we like!

Nu till det bästa. Vics visade en GQ bild, och hon kan få skryta med att hon har den ett tag.. så lägger jag upp den imon :D MEN här är en annan från artikeln iih. Hey Mr! Wanna get married?

Robert Pattionson haawt

Dakota Fanning SKALL för övrigt spela Jane i New Moon! Längtaaa.

Nu sova!
Jackie

No comments: