Thursday, March 19, 2009

Lines Vines & Trying Times..

..that right there is the rumored title of the Jonas Brothers new album..
that's coming out in, June? Och jag längtar verkligen tills dom kommer hit iiih! BLAST, roadtrip fooor suure.

So every month I have trouble deciding on wich magazines to buy! Usually I just buy a bunch of them, wasting alot..of money. But since I'm a bit short on that part right now, I went for the cheaper ones this time! Never the less, I really liked the ones I got. Nylon (because of Camilla Belle on the cover) and Destille (buy one get one freee). The article with Camila was really good. I read it this morning sitting by the window on the bus to work. In the sun!! Loveness.

Annars har dagen varit braa, lugnt på jobbet med Nanii o Lukke, surpuppan haha. Jag va allmänt irriterad och full av ångest så jag åt massa glass.. m.m, not good! Jag ringde t.om. efter vakterna haha "hej heej vi har en alkis som stör" men det e okeeey.

Nu under kvällen har vi hängt hos Olssons, mamma och Krystle vid varsin dator. Jag har spelat piano och målat. Redigt seg är jag med, men eftersom jag är ledig imon och vi ska hänga på staan så äre lugnt! Har dom panik inför helgen, uuh snällaaa kan inte alla människor hålla sig hemma! Peppar peppar..

*

What else? Funderar på vilken låt jag ska lära mig härnest på pianot! Har börjat plinga lite på Don't forget, så det är mycket möjligt! Eller hmm, a little bit longer! Det är ju en pianolåt trots allt :) Kanske något icke Disney relaterat? hahah.. Men Halleluja gick alldeles för fort :) Om man får säga så.. men gash va fin den är! Jourdan Dunn är verkligen en favis just nu! Me like! Tänkte bara säga det.. och jag hoppas detta vädret håller i sig för min vår-garderob smyger sig på sakta men säkert!! I'm also thinking about getting those "single eye-lashes" ist för vanliga hela. För häromdagen i Makeup studion så använde hon sådanna på mig, 3st på varje öga, coh det va minst lika snyggt och såg more real ut! Plus att dom kostar lika mycket som vanliga troor jag, och är ju massa mera i ett paket! SÅ savin' me some money right theeere..

Mama said Knock You Out!


I L U V these boots! Dom är från Fashiontoast.com, en blogg jag mest kollar bilderna på.. för hon skriver mer än jag! Men ååh, funderar på att göra ett par själv med ringar bara! (På mina non-excisting boots) Och sen är jag väldigt inne på att fixa lite egna chunky-armband! Behöver läderband, lr liknande, och kedjor! Hahaha.. låter bra va? Nu har jag säkert glömt något.. hmm, någon bild på någon heting kanske? Camilla Belle in Nylon. Me love the gloves, and the fringes sank you veri mats.


I'm such a buzz killer..

Jackie

No comments: