Friday, March 27, 2009

Can't walk, can't eat..

Uh ligger hemma magsjuk! Mådde apa hela dagen på jobbet igår, sen höll jag på att kasta upp på bussen hem.. ändåå fick jag the look av en dam som redan hade en plats!! bara för att jag låg över två säten när bussen va full. Pucko.

Sen låg jag i sängen hela kvällen igår.. fram tills nu egentligen. Har inte gått upp än :P Iaf inte till nedervåningen. Men alla här e very kind och tar hand om mig! Så nu jobbar jag inte på hela helgen tydligen, himla skönt för jag känner #1 inte för att kollapsa ända borta i Frölunda #2 inte för att vara omringad av bakelser och mat.

Ligger o kollar filmer o serier på datan. Twilight exakt nu! ÅH i die av den filmeeeen. Snart kommr dvdn! Då kanske jag försvinner helt och bosätter mig framför tvn.
http://www.maartenthomas.nl/youtube/Jim_Brickman_Lake_Erie_Rainfall.pdf
Om jag kan lära mig denna på pianot är jag en lök. Men det lär ta liteee tid..

Tror jag ska f;rs;ka 'ta n[got nu! Yeees, gillar att tangentbordet la av, men hey fine by me!

Never think.
Jackie

No comments: