Monday, March 23, 2009

V is for Victory.

Oh, ödet! Jag sätter på ljudet på tvn igen, så säger hon "It's time to watch the trailer for the Jonas Brothers 3D consert experience" Heja heja!!..old and young, I know you want to scream. It's ok.

Festliga filmer I want to see (klick klick för trailer): Fired Up, 17 Again, I love you MAN, G.I Joe (mmmh Channing Tatum!! och Karolina Kurkova, spännande!?) Fast and Furious (yees alla från första filmen är tillbaka vihoo!) ..bland annat då! Me love movies

Sidetrack: Naw.. my favo Tupac är på Star! nu. Inte ok att han är död :( visste för det första inte att han var förlovar med Quincy Jones dotter när han dog. Redigt söt är han!

Jag lyckades iaf ta mig till stan förut! Så där har jag o eve lökat hela eftermiddagen, hon stod för shoppingen dock! Jag köpte hudprodukter på H&M och ett par örhängen för 29kr på Ur & Penn, we like! Sen roffade jag åt mig 2st Nöjesguiden. Har faktiskt inte förstått mig på den tidningen innan, men när jag väll kom in i den märkte jag att det stod lite vettigt här o var! Dock får alla som skriver illa om Twilight ett stort minus in my book!! Jag tog också en "Sthlm fashion week" tidning som ska läsas, på engelska! Då måste den vara vettig jue :) Sen har jag varit lite zombie hela dagen, trött trött. Dom kanske tog för mycket blod hos doktorn? :P Eller så är det för att jag sov lite inatt, vaknade tidigt, sov mitt på dagen, härjade på stan.. och nu lökar hemma! :D Men hey.. är ledig imon och några dagar framåt så jaaag klagar inte!

I stan såg jag den underbara Burberry the Beat kampanjen överallt! Och hetingen från Hugo Boss. Ååh, det bästa med male models är att dom är ju helt unga, och ser ut som fabolous gods. Synd att det inte springer omkring några sådana boys, in this town!

Nu kommer jag sitta och glo på Lipstick Jungle all night förmodligen. Imorgon är det nytt Gossip Girl!

Bästa bilden i båda Nöjesguiden tidningarna.

V is for Victory.

Han äär ju så söt.

Jackie

No comments: