Tuesday, March 24, 2009

Sweetnoes.

Asså jag uppskattar INTE när jag glömmer av mina hotties överallt. Men sen uppskattar jaag ist när jag kommer på dom sen igen! Sean Faris är the cuuutest thing on earth. Alltid sötaste håret, finaste bruna öonen, smilegrop, smile! iih.

Wifey letar fram filmen, och då äre movienight som gäller!! Forever Strong<3

Jag vandrade runt i en timme ensam förut, sjungandes haha. Sen stannade jag i bonum ett tag o hängdee med johanna! Så imon när solen lyser ska vi löka :) Vi tar tag i oss själva, som sagt.

Märker att jag blogger som en apa när jag e hemma.. Det är nu man skulle tjänat pengar på det, DET hade varit en lycka jaharuu.

Sweetnoes.
Jackie

5 comments:

Linda Strömberg said...

goddaaammiiitt vad ja VERKLIIIIGEN ska leta fram den filmen nununu!
mums!!!!!!!
ses imorgon snygging <3

Linda Strömberg said...

SWEEEET JESUS vad jag MÅSTE få tag i filmen, nownownownow!!
MUMS! <3 ses imorgon hjärtat!

Linda Strömberg said...

SWEEEET JESUS vad jag MÅSTE få tag i filmen, nownownownow!! hihi..
massa MUMS! <3 ses imorgon hjärtat!

Linda Strömberg said...

SWEEEET JESUS vad jag MÅSTE få tag i filmen, nownownownow!! hihi..
massa MUMS! <3 ses imorgon hjärtat!

Jackie said...

i KNOW! leta leta leta :D:D iih vi får ses exakt snart babe, hoppas matchen gick braa! <3