Monday, March 23, 2009

Lounging..

Åh, jag gillar veri veri mucho min GQ jag köpte igår! Har läst varje artikel and so on hittils (förutom den om loafers, den kändes inte så tilltalande..) OCH jag längtar till NY top 10 men! Mmhm.
För det första kostade tidningen bara 49kr och Justin är på framsidan såå..you all know you want it!
En kampanj som går genom hela tidningen, almost every other page, är Burberry: the Beat. Naw, sötaste boysen som ser helt brittiska ut som vanligt. Very Burberry. Det finns med ett prov av perfymen med, vet faktiskt inte om jag gillar den så mycket :P Kanske live? Men den luktar lite citron-ish.

v
Idag gick jag upp HIMLA tidigt! Släpade mig genom komunen till Floda vårdcentral. Så nu har jag plåster på armen och flertalet elektoniska recept som väntar på närmaste Apotek! Nu ligger jag i soffan framför tvn, solen lyser som en uppskattad dåe utanför, men jag är alldeles för trött för att hålla mig uppe! Ska kanske in till stan sen och andas lite luft med nanii!

Förresten glöme jag skriva igår, att påväg från bussen märkte jag att det va heelt molnfritt! Hello pretty stars. Det va himla fint och jag pekade ut ett par stjärnbilder för mig själv! Om alla lampor släcktes ute, och det var lite varmare så hade jag sovit ute under the staars (som jag gjorde när jag var liten).. Det är lyxet med min faaders hus/utsikt. No lights, just stars

Model of the year, på Elle galan. Swedish oh yeah. Sara Blomqvist.

Jaharuu henne följer man på bilddagboken! Lökiaste bilden för Armani Jeans. Man vill ju bara va hemma o mysa när man ser den! Med...? Questionmark. Härlig är hon iaf.

No lights, just stars

Jackie

No comments: