Thursday, March 12, 2009

Mmh trötthet.

Yeeees uppskattar att jag nästan somnade med datorn på mig, för andra gången denna veckan! hahah.. Hmm, trouble letting go?

Idag har jag jobbat, första halvan av dagen med Lukke sen Tania! Alltid lika spännande att lyssna på samma 10st låtar en hel dag, även om det är mina favisar! Det gick iaf braa, "någon" va väll sur på morgonen (och alltid) men det förträngs så gott det går.

Det lökades snabbt med E hos V after work.. jag gick som en zombie och sov gott på soffan och bastu-bussen! :P FYI ny buss chaufför! Sånt märker bara jag o nanii.

Eftersom jag är den som glömmer mest på planeten, fann jag mig själv ståendes med en Metro Teknik i händerna?!.....ist för en vanlig!! Men eve är kvick, så väl framme i gråbo hittade hon en vanlig! Mmhm Fashion Days. Så nu har jag uppdaterat mig lite allmänt (intee från metro haha). Ny hemsida www.Modelinia.com massa lök där!

Coco Rocha är ball. Har faktiskt inte tyckt om henne innan.. Men sen har jag aldrig läst om henne såå det va lite "judging by the cover". Dock är hon söt så borde ju kopplat dirr :) Anywho, gick igenom hennes blogg nu och jag uppskattar människor som inte är rädda att maxa i videos som syns in public hahaha.. (hello Joe Jonas bl.a.) Då känner jag att det någonstans där ute finns en videokamera som väntar på mig och mina vänner, så vi kan flumma huur mkt vi vill! Vilket vi redan gör..

Hmm.. känner att jag börjar bli sådär trött nu så jag glömmer vad jag skulle skriva gash.. MEN är ju faktiskt ledig tills på lördaag så det e NO STRESS. Krystle kommer den 18e sa mor min förut! Hon ska hålla föreläsning, typ, på kimbs skola haha och sen LÖKA med mig! Fredag here we come! :P Då blir det till att slå våra kloga partyhjärnor ihop ma cheries.


Mysigaste just nuuu är min nya tröja! Cardigan? Ne va heter det.. från Gina tricot iaf, REA 124kr typ. Goddan! och min t-shirt jag köpte samtidigt för..nåt iaf.. rea är bra! Vics sa idag att jag är en sån som tycker det är himla bra med rea, men köper meer då för att det är billigt! :P That may very well be true! Men sen kan jag ändå inte gå lös hur mkt som helst för mina pengar tar slut ganska fort :P

*

Vart när hur dök han hära upp? :P Girlicious i videon och allt haha.. så det va nog ett tag sen :p mysig låt iaf, inte allt för speciell kanske men den faller för humöret :)

.

More to come!
Jackie

No comments: