Monday, March 9, 2009

Ladidadii helg!

Oh, som jag intee har skrivit på ett tag! Akward. :)
Men, det är faktiskt för att jag har jobbat..och varit sjukt trött..och haft en BLAST helg haha..

First of all, så sitter jag i min säng/vics soffa, igen.. och lökar till Gossip Girl(Nya avsnitt idaag btw!)! Och Snoop Dogg ft Pharrell - Beautiful videon visas på mtv exakt nu.. i LOVE it! Sommar? Resa bort? Bästa låten, härliaste videon! :D Det bästa som finns är när man vaknar till en bra låt.. och i veckan när jag va extra nervös vaknade jag till the Veronicas - Untouched, DIREKT efter kom Metrostation - Shake it! ÅH det gjorde min dag! Har inte sagt vart jag jobbar än, visst? Men det är alltid mycket roligare att se folks ansikten när dom ser mig iih! Dock kommer jag vara nervös alltid haha.. Hello Åhö.

Iaf.. Jag o eve har haft Vics lägenhet hela helgen medans hon har varit hemma hos sitt folk o glassat! I fredags var vi ute och firade Melli! Först åt vi i Munkebäck, massa ladies! Sen velade vi fram o tillbaka 18pers?! boys included, och hamnade på Victoria. Där hade vi en blast for sure haha! och avslutade kvällen på kebabstället på Järntorget, som vanligt! Några fåå timmar senare, stod jag på jobbet, lagom pigg. Men dagen gick fort och snart va jag hemma hos V igen med nanii!


Det tog inte lång tid innan vi var all dressed up igen, och sjöng o dansade fint till vår underbaraa spelningslista! När vi äntligeen var klara sprang vi till vagnen och mötte Melli & Vicki! Första delen av kvällen spenderades på K-19. Med mr.sthlm and friends :) Där hade vi också en blaaast, klick klick med kameran för fullt! Sen begav vi oss till Push, mycket festligt med first time visits denna afton! Dagen efter va det eves tur att jobba och det gick lite smidigare för mig hahah..

NU är Metrostation på mtv! Åh jag blir glad av den låteen! Ska för övrigt resa på mig nu, och göra mig iordning, sen gå till eve! Ikväll blire matlagning iih.

"Finding you can change, learning you were wrong.."

M is for music..
Jackie

No comments: