Tuesday, March 10, 2009

When it changes from black and white..

..into colours.

Jourdan Dunn är haawt! Henne uppskattar jag mycket. Himla stilig är hon jaa..
Jag vill exakt fixa mitt hår jätte mycket nu! Blir ingen klippning denna månaden nej..(tack vare ladidadii-helg) Men ska ändå spara ut det juu, och då är det mkt lökit att förlänga det! Såå, kära mor min, boka in en frisyr-dejt snarast if you may! :)
*
Gash, vem vill inte jobba backstage undrar jag! A sight for sore eyes. Så springer man runt o fixar bland modekaoset. Stressa för något vettigt, hade ju varit en nice change! Och såklart är bilden från Dior Homme, där är dom extra lökia.
*


Här you have it! Metrostation - Shake it. Den gör mig miickit glad som sagt..
Idag har jag lökat med V och E. Först på torget sen i lägenheteeen. Det är mycket drama in the air nu, inte inom gängeeet för en gångs skull men på andra håll. Saker måste tas tag i, oj va jag sliter på den meningen.. Missade min bror igen i fredags, så vi kunde inte ha the Paris talk! Ska till Gråbo imon igen och hänga där tills min nästa working day, så dåå har jag mammas dator igen med all sparad info för diversee planeringar jag har :P FYI tro ICKE att jag lugnat mig på JB fronten, oh nej! Jag och V kollade Camp Rock förut, mmhm! Fast bara de lökia bitarna med the cuties. OCH Nick är verkligen så söt så jag vet inte vad.. hawt!
-
Imorgon jobbar jag.. sen ska jag rusha till Vasastan och vara modell för en kompis, hihi. Bara smink dock, thank god, något mer funkar intee! :D
-
"I never really cared until I met you"
*
Jag är sjukt trött överallt..
Jackie

No comments: