Monday, March 16, 2009

I have to have it.

Me want to see!



Idag blire topics! Det va väll längesen jag skrev nu lr? Noll koll. Where to start..

Kom hem till min tillfälliga säng för ett tagsen nu, har varit ute i regnet och gått med nanii! Upphill is the sheat. Har jobbat idaag, blivit utstirrad med eve, ensamma! Scary haha. och det är inte varje dag man blir igenkänd från lerums Cabaret HAHA jag dog. Det behöver aldrig hända igen..

*

Michael Phelps tycker jag är en festlig prick. Ibland ser han aslöki ut och ibland inte, hawt body som man nog aldrig kan klaga på dock.. så han är lite under my raidar nu haha. Simma simma heja heja! Sluta röka pååå.. hahaha..Skoja, faktiskt. En sån skulle man haft o mysa med, plutten.

*
Asså naaaw, Lukke gjorde min vecka, men det kanske jag skrivit? när han tog med Jonas Brothers på den nya skivan (som ska uppdateras exakt snart igen).. sötisaar, kan aldrig säga det tillräckligt mycket. "Pop and lock, battle dance against Hansons" Eh.aah, iaf. Go Nick Go Nick! Dom kommer intee till sverige på sin världs turné, men typ spanien london paris. Så ska hålla mig i de trakterna under sommaren ja tack!
För övrigt behöver det aldrig regna en dag, snöa, sen vara värsta vårsolen ute! JA ok man är van för vi bor trots allt där vi bor.. men mår inte allaa bättre av att solen lyseer hela tiden ist? Åhh, det blir så mysigt och positivt såfort det är lite fint ute. What to do what to do. Vår och sommar exakt snart tack!

*

På onsdag kommer kusinen från USA! Krystle. Hon är i London och glassar nu, sen är hon hääär onsdag-lördag! Fullt med livat på fredag då mmhm. Sen att jag jobbar kl 9 på lördag är ju en annan sak.. UH, får så ont i huvudet av allt!! Det blir aldrig bra.. och snart är man pansionär utan något vettigt att prata om. Jag mår exakt bäst när jag är ute och reser! Bland annat iaf. Men åh nicehet, världen ääär ju trots allt väldigt stor :D och jag har sett mycket av den, mer än vissa andra iaf mahaha.. Men hemskt mycket mer finns det att se! VERKLIGEN. Såå, där va min dagens vuxenvishet. Nu ska jag skriva klart klart mitt brev så jag kan få pengar, sen nanaaa!

BB Good, den uppskattar jag verkligen.

Baaby,

Jackie

No comments: