Tuesday, March 24, 2009

Soon soon soooon!

Iih, kan inte New Moon komma ut nuuuu?! Kommer ju bara bli mer kaos ju närmare det blir.. Det är bra att jag inte är ensam i Twilight buzzet iaf hihi.
.http://www.stepheniemeyer.com/pdf/midnightsun_partial_draft4.pdf
Sen längtar jag till nästa GQ. Me like HOT covers. Plus att artiklarna är ganska långaa och väldigt bra i tidningen! Jag ska spana i pressbyrån varje daag nu :P och för alla fans där ute, så har Taylor Lautner blivit en riktig lökii biff (no food-joke intended) inför den nya filmen! Naw, han e söt. Och det e ju tur att han lever upp till Jacob Black ryktet, eftersom han kommer vara med 95% av filmen! Om inte mer.. It's going to be intenseee!


“Rob’s kind of shy, and he does this thing, when he’s really shy, or when someone asks him something, he lowers his head down and the girls love it!”
- Co-star Kelan Lutz

Här är bilderna som intee är med i tidningen (tror jag), men är från the photo shoot :) Hawt Rob Patt.
v
SEN undrar jag varföör man inte har en endaa sportkanal på sin tv? If I get a text from my mom saying Nadal is playing on ..... right now, I need to see it!! Gash..

Ska faktiskt sova tidigt idag,
Jackie

No comments: