Tuesday, March 10, 2009

Don't tell me it's wrong, when it is right..

ASSÅ!! Jag har aldrig varit så glad över att vara i Gråbo igen.. Minns inte ens när jag va hemma sist. Inte för att 100% lök med mina ladies i stan är något illa, men jag har bott/BOR i reseväskor och påsar.. sedan innan julen! Sjukt är det.. noll koll någonstans. Får ont i huvudet av det där himla husbygget, bli klart nu tack? Dock sa mamma att hon beställt bastun nu. Jaha? En sådan ska vi tydligen ha med.. Lökeen! Någon mer än jag som längtar till midsommar må troo?

Idag insåg jag med att jag är efter i mina serier! Men jag har börjat att prioritera min sömn tid ist, typ iaf, plus att jag blir bara glömskare :P Men jag längtar efter Greek! Good times, när jag blev college-inspererad till max! Om inte säsongen tagit slut hade jag kanske kommit iväg hahaha.. Iaf så är "Spring Broke" härligaste avsnittet(nr 22), och jag blir galen av denna låten hahaha.. på alla sätt! Palla va här? När folk har det såå..på andra ställen, uh.

Texten säger ungefär exakt allt.

"These should be the best days of your life"

HUR glad blir man inte när man finner bloggen till en supermodell!? Lökit att hon ens har en, som hon skriver i ofta! Mumsigaste namnet har hon med.. så den ska följas mmhm!

Imon ska jag va själv at work på morgonen, nervös? Måste sova exakt nu.. ska sussa sött till min myspys spelningslista :) "värst va synd att vi tog vagnen förut eve.." And people please.. wish me luck! För övrigt visade Hanna mig de nyaste trenderna i en hus&hem tidning förut, lr något sånt, och vips där va min brors lampa med från barcelonaa hihi.(www.Designcode.es)

Någon dröm sött,

Jackie

No comments: