Monday, March 23, 2009

Prada bag, Gucci shoe, Luis V, Jimmy Choo

Ih, lite läskigt med tanken att min mor åker iväg till skåne i en vecka nu! MED datorn! What to dooo what to dooo? Men som tur är haar dom ju några stycken här hos grannarna så det ska nog gå lökens väg :)

Idag va det helt ok på jobbet, mega trött som vanligt! Jag fattaar inte varför jag är så trött hela tiden? Kan det varaa min lack of excersice? Brist på nyttig mat? Stressen at work? Nee..måste vara något annat. Anyhow så började jag morgoneen med att nästan missa bussen! Jag sprang sista biten och precis då kom bussen. Jag fick t.om. vifta lite med handen! "Det va tur!" sa bussgubben.. Men idag move-ade jag snabbt vidare när jag slutat för det väntades sushi med nanii! Mmmh bästa. Sen begav vi oss iväg och spelade biljard med Mario Mike och Dias. Vill alltid se Mike gå in för sitt spel så mycket hahaha.. som om han skulle bygga ett hus typ "Pricka på höger sida så snurrar den dit och åker så o så bla blaa". Jag vann iaf över eve mohaha.. Vi blev mystiskt duktiga båda två när det väl gällde!
v
Imorgon jobbar jag inte, vihoo! MEN jag skall vara i Floda hos läkaren halv nio typ! Åh alltid ska det vara nåt. Men får iaf nöja mig med tanken om att jag kan sova resten av dagen sen iih. Och plånka piano.

Påväg hem från stan stannade jag och debatterade med mig själv snabbt om vilka tidningar jag helst ville köpa.. Det blev Bazaar och GQ! Jag fattar inte varför man inte alltid läser herrtidningar? Där inne finns ju lökiiaste bilderna ever.. tog mig 2 sidor så hade jag sett Noah Mills minst 3 gånger.. I LIKE. Så där är en note-to-myself i framtiden! Nu är jag också nere på sista 100lappen, men det passar ju perfekt eftersom man får pengar på onsdag!! Då ska jag köpa de andra tidningarna som jag övergav nuuu. Har faktiskt läst ut de tidningarna jag köpte sist!(snart) så dåå är det ok mmhm.

"Everybody knows it's true, yeah we all see through you.."

Det pratas så mycket om bio! Det finns så mycket jag vill seee.. men i veckan är det dags! For real. Ska rota fram datum för JB konsertbiljetter med, haaawt!! Där har ni årets lycka när jag fått tag på dom. Nu är jag för trött för att skriva mer, men det kanske räcker såhär?

"If I had my way, we'd talk and talk all day.."

Laalalaaa..
Jackie

No comments: