Wednesday, March 4, 2009

Nick J is off the chain!

EH? Ok, first of all...I wonder.. Hoedown throwdown (högerkliick)?!!?!?!? Det låter knappast som något Disney vänligt, Miss Miley Cyrus! Eller är det bara jag som tycker det låter lite censur? haha.. Oh well, mesigaste ever va det iaf.. :P
.
MEN denna låten tycker jag om! Iaf början osåå, refrängen är lite heeeh.. men ska arbeta på mitt klagande, så nu fokuserar jag på det positiva. heehhehehe..

.

Ska sova exakt nu för jag har varit sjukt seg o trött hela dagen.. flummigaste ever på caféet hahaha! "Men den är jäätte populär iaf!" ..säger eve innan hon ser att kakan är helt orörd och det står flera extra bitar bakom hahah.. Surt sa räven! om den sura tanten.

Mysigt på aftonen iaf. Jag Vics Eve Vici med mysig musik i bakgrunden (Heja John Meyer, Gavin DeGraw..) Och imorgon åker Vici till sthlm, såå det blir roadtrip dit exakt snart! Iiih.

Eve och jag insåg förut att vi aldrig kommer vara nöjda, olökit. Men det gäller ju att börja någonstans iaf! Sakta men säkert funkar ju tydligen inte, så något drastiskt borde göras!! Nu saknar jag mitt piano, plingplång.

..yes he is!
Jackie

No comments: