Tuesday, March 24, 2009

Enchanted.

"Solen lyser himlen e blå! Va det e skönt att leva då!
Högt i topp på allas humör, det e det som susen gör!"

Ligger i soffan o väntar på eve. Vi ska ut o vandra :) i SOLEN! Jag sov länge idag, så ikväll ska jag lägga mig i tid så jag int missar massa mer sol framöver. Om det slutar blåsa kan man snart sätta sig utomhus när man ska läsa oså ist mmhm! Har dock himla ont i huvudet, som vanligt. Men det går förhoppningsvis över när jag får lite fresh air!


Har precis kollat Gossip Girl, och mini-diskuterat avsnittet med Vics over sms. Himla mysigt att B och N bondade lite igen. Det påminnde om de första avsnitten när allt va lökit! Chuck needs to get skinny again. Ehm, jag e ledsen men han är inte lika trovärdig nu haha! Jag HOPPAS att N och V glömmer av varandra nu..gash. Vanessa och Little J needs an upgrade. Jenny sitter bara hemma hela tiden nu juu.. oh well, ut i solen med mig!

Jackie

No comments: