Tuesday, March 31, 2009

En dag på staan..

Åh mitt minne suger.. Måste ha uppe en miljon "flikar" och "rutor" på datorn så jag inte glömmer av grejer jag skulle göra..

Iaf. Idag har jag varit i staaan, först på Makeup Studion och blivit sminkad igen! Dom skulle modellera för svartvita bilder, så det blev himla massa haha. Men fint vare! Festligt sen när jag gick och shoppade för mig själv haha.. Jag köpte en bikini överdeel vinkeliviink och matchande halsband+armband. Very vår! Me like. Blev verkligen inga brills. Vill ju inte köpa på ställen där alla köper!! Men nu får det vara nog ett tag, my money says NO! Armband är fortfarande mitt nyårslöfte, tyvärr inga sånna häär från Burberry men ändå..


Sen planerades det lite lunch med pappa, och jag fick lite uppdateringar av Alicia over the phone :)



Hemma i gråbo hängde jag i bonum med Ida G at work. Det va festligt! Massa twilight, och London blev det där ja, sånt vi gillar! Och lite mer jordgubbar! Mumms, sommarfrukt is the sheat. Nu väntar jag på att det ska komma några nya tidningar, hurry pliis! Giselle är hawt & ball, favo for real! Sen längtar jag verkligen verkligen tills mina lovely movies kommer ut på bioooo! Det va forever since jag va på bioo! Transformers, Harry Potter, Twilight!!!!! (twilight står eeeenbart sist för jag veet att den kommer sist av de 3 på bio, HM!!)

Jackie

No comments: