Thursday, April 2, 2009

Nostalgiiii!

Nu ska jag alldeles strax äta frukost! Gick upp ganska tidigt idag faktiskt mmhm, maten hamnar alltid sist på listan dock. Sen ska jag in till stan och leta jobb, på det gamla hederliga viset! Så har skrivit om min CV lite och tagit på riktigt stilga kläder höhö :)
Igår va jag hemma i grååbo hela dagen! Mesta delen av dagen lökade jag med eve o becka på edvinjonsvägen 6. Där lyssnades det på väldigt gamla discolåtar! (Aaron Carter - Crazy little party girl, Vengaboys - Boom boom boom, S.O.A.P - This is how we party)..yes, you get the vibe! Sen när flickorna små begav sig ut blev jag upphämtad av Joaniiie! Vi fortsatte på nostalgi-spåret med första säsongen av O.C! Åååååh herreguu i DIE. Det ska vi fortsätta med iih. Då mådde man bra må jag säga. Så nu är sommaren MYCKET efterlängtad! Nu är den där perioden då man bara går runt o väntaaaar, det måste gå fort pliis pliis!

..på sommaren är allt perfekt.

Jackie

No comments: