Tuesday, April 21, 2009

What's up pussycat?


Kick some butt.. shake some ass.

Nu är jag och eve framme hos therese igen, sen ett litet tag tillbaka! Vi skrattade ungefär hela vägen från gråbo till eriksberg, först åt andra människor och sedan åt oss själva. Snällt visst? Iaf så försvann argheten från båda, som funnits exakt hela dagen - mest av allt i mitt huvud - och vi sparar oss till imorgon igen.

Nu är jag inne på andra delen av mitt mass-bloggande denna kvällen :P Tänkte visaaa lite bildeeer på en ball modeeell som har dykt upp lite härovar idag! Hon är född 1983. Daria Werbowy.



Detta gör ännu mer att jag vill ha minaa tidningar nu! VARFÖR finns alla andra förutom dom jag vill ha? Ska inskaffa de franska tidningarna bara för att kolla på bilderna och leta efter alla "bonjour" "merci" så jag kan låtsas att jag förstår lite iaf!! Men jag har inte slösat pengar på någon onödig tidning än iaf, men nu börjar det gå lite för långt. Så kära pressbyrån, SNABBA PÅ! Me need my read! Hahahaha, låt mig skratta en stund åååt miiig själv, för jag kom på det fina rimmet exakt nu på stunden.. (:


På tal om franska så måste jag fixa massa där med! Fortfarande.. det är precis som i skolan. Jag är sämst på sånt, alltid sista sekunden. Men idag va jag som sagt multiarg hela dagen så då går jag några steg framåt iaf. Måstee somna tidigt idag! Hur ska det gå? Däckar bestämt på jobbet imorgon annars..

Part 2

No comments: