Wednesday, April 15, 2009

värst va mycket bloggande!

Ah, jag vet exakt varför jag alltid håller mig vaken så länge, aldrig kommer upp ur sängen, dansar alldeles för mycket överallt, blir på partyhumör litee för ofta, sitter vid datorn så mycket...and so on. MUSIK såklart.

Jag, är nog den ända som vanligt, längtar till Jonas Brothers serie börjar på Disney chanel! Men till mitt försvar då så kommer jag förmodligen att kolla på internet :) Men mmm, massa nya låtar, massa dom, just how i like it.


Det är ett stort plus på det nya jobbet. Radion är på all the time! Så jag sitter verkligen och sjunger med lr nynnar för mig själv. Det behövs skaaaru veta. Måste ragga med mig lite frukt dit imon, hmm.. och börja arbeta på mina 8h sömn varje natt, minst. Uh, panik panik på allt på allt.

Locked up inside, igen..
Jackie

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

yeei vart jobbar duuu nu?