Tuesday, April 21, 2009

Now you're stuck in the moment..

..and you can't get out of it.
Ih, vilken wierd dag - fast egentligen inte - och jag är nog lite snurrig fortfarande bara.. Jobbet bestod av att fixa med telefoner, fortfarande. Imorgon blir det förhoppningsvis förändring! Sen lyckades jag ta mig till Gråbo - mums med mat och ombyte - och tillbaka till stan igen! Ansökan skickad och allt..

Ikväll åt vi för mycket mat igen kära vänner! Och CSI va inte ens braa, intee Poseidon heller! MEN Cold Case va iaf bra, hemskt men bra. Jag har tänkt mycket den senaste tiden på hur hemska människor är. Det är liksom människor som skadar varandra, olyckor, mord, människor :P Så nu tänkte jag att det va färdigtänkt på den fronten för man blir inte så uppåt av de tankarna haha.. Även om jorden går under 2012, enligt Martin och indianerna! (Tidigare enligt mig tyvärr, så som folk beter sig nu..)

Arlenis Sosa är ball! Modelinia.com är good stuff. Stort minus på sega pressbyråar över hela gbg som aldrig byter ut sina tidningar mot mina nya eftertraktade! Hela dagen idag har jag hållt mig för att inte köpa någon ovettig tidning, utan istället spara mina not-really-there pengar för bättre tillfällen!

MEST AV ALLT undrar jag hur klockan helt plötsligt är så mycket!?! What what what! Vad hände med att sova tidigt? Jag kommer avlida imorgon ju. Somna i soffan på jobbet.. ååååh jobbigt. Undra vad jag drömmer inatt; inga mer nazister tack! Eller mord.. hmm.


Nighty iaf,
Jackie

1 comment:

marto said...

MAYAFOLKET!!

Indianerna.. wtf!? pay attention!!