Tuesday, April 14, 2009

Hey ladies!

Idag hare varit girls ftw. Jag Eve Lus Vici Vics (simpa meed faktiskt dåraa) fikade på en uteservering. Och under dagen åts det massa sött igen, så det ska jag sluta med nu! OCH chokladen, för min hy.. det blir knepigt? ne faktiskt inte..

Anywho, Lusen kommer till helgen igen och eftersom det inte är så mycket på (mitt)schema nu, kanske det hälsas på tidigare :) Vici ääär i gbg ett tag nu så däär ska det verkligen lekas! Ihh v. Solen måste kämpa sig kvar, nu äär det så skönt när den väl är framme och humören blir på topp! Imorgon kanske Vics får festligt besök och då blire utgång på onsdag? kanske? Gästerna bestämmer.

Förut såg jag Ciara ft Justin Timberlake - Love Sex Magic, och vet inte om jag är efter meeen i LOVEs it! Hot hot hot. Det är aldriiig något fel på den gossen skall ni veta. Mer festliga collaborations röstar jag på. Har insett att jag aldrig lyssnar på radio längre. Har alltid skrattat åt folk som ba "Nee, jag lyssnar typ aldrig på radio" Då tänkte jag liksom oook vaart får du din musik ifrån? Men nu blir det ju bara mobilen, mp3n alltså, för mig och radion är ju alltid hundra år efter anyways..

Imorgon ska jag provjobba lite med Rebecka då på Modelhouse, hoppas det går fööör sig! Sedan vet jag inte riktigt! Joina Vics till sjukan om jag hinner.. Hem också, iaf en snabbis om inte annat. NOTE to myself: Kolla CSN igeen. Jag måste piggna till lite med, kan inte va trött av att göra "för lite" pff, sånt funkar inte! Nu är jag riktigt sjukt trött igen och ska sova exakt nuuue. Efter detta! Somnar innan jag ens skrivit klart.. Håll utkik efter #1 Vogue, May issie #2 GQ med Rob Pat på framsidan oh ja.


Nighty,
Jackie

No comments: