Tuesday, April 7, 2009

There she goes again!

Nu är jag back in thereses lägenhet med henne och evelinaaa. Det är snart dags för miiin frukost, för jag sov längst. De andra har grejat och vart inne o ute hela morgonen har jag hört! Jag insåg nu när jag vaknade att jag inte alls kunnat göra något av det jag tänkte under morgonen när jag hela tiden "vaknade".. Jag låg i soffan, så tänkte jag Hmm ska jag gå upp och joina? Ska jag fortsätta sovaa? Men jag kunde ju inte ens röra mig huhu..lol.

Snabbt, Favo from The Hills!



Igår vare smink med Lena som gällde! Mitt ansikte dog och för en gångs skull gick jag därifrån med ingeet alls på mitt ansikte, efter att ha användt deras underbara facial scrub :P Men jag fick iaf en "kvälls-make" först och sedan en "brud-sminkning" hahah.. "Så om du har tänkt på hur du vill se ut är det bara att säga till" Jag är faktiskt inte en sådan tjej som går in på detaljer om hur mitt bröllop skall vara, ehum..vinkeliviiink!




Påväg tillbaka till eve, som väntade hos T, lyckades jag inteee ta rätt buss och hamnade ute i Backa?! Och när jag väl va framme på Backaplan sprang det runt en dam som skrev fuckyoufuckyoufuckyouFUCKYOU till ingen speciell... Det va underligt. Evelina visade mig sedan deras runda dom gjort ner till hamnen! ÅH fint nere vid Eriksberg! Havet is the sheat.. och lägenheterna där nere är intee att leka med! Mewant.


Såå, det får räcka..
Jackie

No comments: