Wednesday, April 8, 2009

I may not now it but..

..these are the moments that I'm gonna remember most and you just gotta keep going.

Idaag vaknade jag av att det regnade! Uhh, ej ok. Men jag har varit uppe tidigt, och skall försöka ta dagen till fånga :P Planen är att åka till lerum, förbi hulan sen in till staden! Med ett stort paraflax. Får se om jag kollar Greek INNAN eller EFTER? Hmm.. sen hoppas jaaag att Gossip Girl har kommit med. Me like all of it.

Igår var vi aktiva haha! Först samlades jag johanna petra (very blond) och linda hos henne. The Hills hade inte kommit ut än så vi begav oss till Ica där vi mötte några gossar! Sen va vi tjejer extra snabba så vi började grillaaa på lindas engångs grill :D Det gick himla bra tills den motordrivna bryggan störde oss och vår egen eld bestämde sig för att sprida sig.. hm hmm hmm. MEN allt finns på film och vi skrattade bort låågorna! :P Det slutade med att Johanna fick sparka i hela grillen i vattnet, men då bestämde den sig för att inte sjunka!! Som tur var va den iaf släckt hahah.. Vi var inte på humör för en brinnande strand nej! När killarna kom fixade dom en skaplig eld där det var menat att man skulle grilla från början. Mums med korv!

Väl hemma hos Linda igen blev det dubbelavsnitt av The Hills, säsong 5 tillomed! VÄRST va bra det kommer vara denna säsongen, ooh! Can't wait can't wait. På torsdag blire fullt med påskstämning, föraa hos Linda sen yyyt! Det va längesen jag va ute nu och det ska inte ske allt för snart igen så detta kan bli himlaa kul! Måste ringa CSN också innan freedag och fixa allt där, uh, himla mycket papper hit o dit! Men all for a good cause :)
*

Jag vill veerkligen göra våran coast-to-coast! Gash, vi ska vi ska :) v


I can hardly stop..
Jackie

2 comments:

Joanniiie said...

Coast-to-coast är redan bokat!
för övrigt, thuursdaay for the win! <3<3

Linda Strömberg said...

tack för igår babygurlh.
supermys! & jag kan erkänna att jag är SMÅTT laddad för imorgon med ;) uh hu. <3