Monday, April 13, 2009

Varför är jag ens uppe nu?

Ha! Den frågan ställer man sig alldeles för ofta, sen gör man inte direkt något åt det heller.. Sjukt trött, kan knappt hålla ögonen öppna! Så detta är nog ett bra tillfälle att öva på smart bloggande. Jag ska sammanfatta lite bättre helt enkelt! :) kommer gå inte bra.

Igår va det jag o Johanna som tog oss hem till Torkil där hela ligan satt. Amanda och Ida joinade, och kvällen avslutades.... (egentligen på donken, igen) Bryggeriet. Det borde kanske också skyltas lite mindre med, för dit gåt jag nog inte allt för snart igen. Oh gash.. men himla glad blev jag på vägen hem iaf hihi, iih :) Och det var många höga skratt under kvällen så det va braa!
Park Lane, Torsdaag

Idag har jag solat på bryggan med Johanna, och kollat OC mmuumms! Jag var hemskt försenad till grillningen hos pappa, men fick hänga med 2 små söta prinsessor + karlsson på taket, snövit, tarzan! Så det var bra.. Mycket far o fläng hit o dit tar på krafterna!

Det var sedan ett dramatiskt avslut hos Johanna igen, med OC och helikopter, poliser, ambulanser, båtar and so on nere vid bryggan! Mordvittnen: J & J! Nee, men fy vill inte läsa om massa hemskheter imon. Vi går hem o sover medans någon har the worst night of their life. Så ere.

Imorgon blir det fika med flickornaa i stan. Sola oh ja, och massa prat :) längesen nuu v Sean Faris var på tv ikväll, honom uppskattar jag verkligen och han får gärna gå förbi mig snart. Något mumsigt coming my way please?


Bättre så?
Jackie

No comments: