Thursday, April 2, 2009

Hungry eyes..

Jag har börjat bli väldigt trött i rimliga tider! Kan det vara för att jag vaknat så tidiigt det senaste? Probably yeees.

Idag i stan åt jag o nanii först sushi. Jag va inte så sugen märkte jag efter 3 bitar? surt surt.. Iaf så shoppade vi inget iaf! Eller frågetecken. OK one pair of underpants köpte jag! Söta somriga från H&M. Jag gjorde notes to myself under dagen, på alla som har sådanna brills ni vet?! Dom kommer på bilderna seeen.. Vill ha några i festliga färger, men dom e ju så småå som vanligt.

Dagen avslutades i Thereses lägenhet, med hemmaa-hamburgare, godis och soffmontering! Tack polisen påvägen hem att ni inte såg oss! Vinkeliviink fullt i bileen. FORTFARANDE ingen Coca Cola Vanilla dock. dåligt ica!!
Här är fler härliga bilder från BikBok spring/summer 09. fashionsquad.com

Det behövs verkligen ett shout-out till folket på stan idag! Först träffade vi Michelle, henne tänkte jag skriva till innan vi åkte in! Det solades på Avenyn med Ellie en stund, hennee tänkte jag uppdatera mig snabbt med också! We like, ödet gör arbetet åt en. But that's kind of the whole point yaah?

Imorgon är det fredag! Fest feest fheest heest heemst heemma.. blev det där tillslut! Ska leka med joaniie and companii maybe? Sånt uppskattar vi alltid. Nu mår jag illa och måste helt seriöst sova, och drömma! Har haft mycket spännande tankar i huvudet när jag vaknar det senaste och det är heelt ok.

Heja solen imon med tack!

v me love

Jackie

No comments: