Monday, April 27, 2009

Oh la laa..

Yeees massa nya låtar, på min nya (2gb 149kr iih) mp3, tack vare Rebecca! Vi hade en minst sagt spännande - men mindre effektiv - dag på jobbet! Alla tre va sjuka och trötta, men samtidigt väldigt spralliga! :P

På den lite utökade lunchen fyndade vi allihopa på Gina Tricot! Inga fula brännor på mig inte! Det blev massa linneen som ska bäras ner till stranden..ehm ehm..och med legins at night :) Så nu har jag den biten avklarad. Next? Långklänningar, ska vi våga? Här är en av det nyinköpta, voila!
Hela heela dagen har jag lipat över min allergi och förkylning dock.. usch va jag klagar när jag klagar! Men faktiskt, varfööör varfööör!! Mamma ska t.om. ta sina sprutor mot sin pollenallergi imon tror hon! Jag ska uppfinna egna. Maxa clarityn! Dock skyller jag öppet på en viss lägenhet nu haha, men förmodligen är det tack vare oss lortgrisar ändå. Såå nästa gång ska vi prova att städa iiiinnan vi använder oss av allt, ist för precis innan vi åker därifrån :P Hamnen va lika fin som vanligt:)


Jag kom nästan ett steg närmare min Sean O'Pry idag! Lr jag täänkte fråga vad en tavla kostade (lr vad det nu är för något) och Vics tyckte jag skulle maila till H&M och fråga om jag fick en, eftersom jag är kär! JAG VILL HA ALLA! I mitt rum, i köket, vart jag än går..hahaha.. Jag planerar också när jag ska inskaffa resten av mina tidningar! GQ med Rob Pattinson är redan ute, men Vogue är lika sen som vanligt! Jag vill ju inte veta vad Vogue Australia har att säga direkt.. USA thankyouverymuch. Läste äntliigen artikeln om Gisele Bundchen i Bazaar idag. Otroligt att jag inte hunnit läsa den innan! Vaad har jag gjort kan man undra? Lika snygg som vanligt är hon, och citatet "För 5-6 årsen drack jag massa rödvin och stoppade i mig cheeseburgare hela dagen" vet jag inte riktiigt om jag tror på! Jag kan peka på ett par människor som slår henne rätt lätt på den biten..
Kan någon möjligtvis längta mer till The Hills imorgon än vad jag gör? Jag insåg förut idag hur många jag sagt att jag ska gifta mig med.. Hmm, men Brody ääär ju bara sååå himlaaa!! Kolla på avsnittet från i måndags, när dom är ute, och han har en hoodie på sig, med sitt finaa bruna håår och brunaaa ögon! Mumma :) iih. MTV.com date imon med the ladiies!

Nu måste jag nog sova för mitt huvud exploderar snart,
Jackie

No comments: