Wednesday, April 15, 2009

Nu sitter jag i köket och väntar på Korv o Mos! iiih gottit. Fast mest sitter jag här för det e skönt vid fönstret.. och eftersom jag har så mycket annat att göra så ska jag babbla öppet om mina tidningar! Köpta and köpta-in-the-future :P

Idag innan jobbet (nu är det mitt jobb ja, så är det avklarat) smög jag in på pressbyrån och hittade Nylon, men viktigast av allt Kristen Stewart på framsidan!! Jag uppskattar starkt deras intervjuer dom har i denna tidningen, så läs det om ni har något intresse, alls.. Så nu vandrar jag med 3 tidningar i väskan! Det visste inte ens jag för jag tog ut TeenVogue imorse, men jahopp dom växer väll där inne kanske! NEJ för då hade jag haft pengarna kvar. Just det jaa, jag vaknade och tänkte oh neej dags för ett par nya mörka jeans. Jo tack, Gina hade rea och nu äger jag ett par nya jeeeans!! Just how we like it :) Trogna är dom på Gina T.

Iaf back to the magz.. Nu längtar jag efter en till tidning, för ni ska veta allihopa at Giselle Bündchen är modellernas modell! OCH i den kommande Harper's Bazaar är hon på framsidan, och massa mycket inne i tidningen! Så deeet seeeer jag mycket fram emot. Som jag tidigare babblade om också så är Vogues kommande issue en Model's issue! Där ser jag mycket fram emot att läsa om the boyfriends. Bilderna på internet visar att tjejerna har kortare killar än sig själva. Ahaaa! Men sen kollar vi på skorna också så räknas det väll inte alltid. MEN jag ska ha en lång ståtlig gosse iih.

Eftersom jag träffat henne, träffar vi hennes boy i tidningen :)

Caroline är också en favorit! Hon o hennes boy har väldigt stiliga namn må jag säga!! Är det fotograf-Patrick's son hon har hookat med mån tro?

*

All night showing, just you and ya crowd
Doin' tricks you never seen...
And I bet that I can make ya believe
In love and sex and magic
So let me drive my body around ya
I bet you know what I mean
Cause you know that I can make you believe
In love and sex and magic

Jackie

No comments: