Wednesday, April 8, 2009

tiiime..

You make me so hot, you make me wanna drop
You're so redicilous, I can barely stop
I can hardly breath, you make me wanna scream
You're so fabolous, You're so good to me baby, baby.

Ligger i soffan igen, med min nya stickade bolero! 49kr rea på BikBok. We like! Jag var tvungen, eftersom det kom som ett sign när jag sökte jobb inne i affären och sedan hittade den hängandes ensaam. Har tänkt på den rätt länge nu och trodde allt hopp va ute! Myyysig.

Så alltså idag har jag mest letat jobb, lerum partille göteborg, och lyssnat på Avril Lavigne - Hot.. Hängde med Eve o Martin lite med, lagade mumsiga köttbullar & mackisar. Skrattade åt hur mycket godis som stod på bordet, lyssnade på musiiik.
Imorgon gäller det. Allt lr inget, på flera håll. "Jobbet" med eve kl 11, som jag så fint börjat skriva när det kommer till detta stället... "jobb" yeah we all wish. Sen blir det damage-control hem, sova lite? fixa mig och bege mig till Joanie! Sen beger viii oss till Linda, och därifrån beger vi oss till staaaden! Awesoome. Finfina bilder, finfint folk, finfina times! Sen äre påsk påsk, mumsig mat som gäller!

Note/question to myself: Varför har jag detta fula ärret på min hand? Onödigt.

Jag är himla glad att 90210 är igång igen.. och Greek såklart, iih. Sen har jag hittat några himla mysiga bilder under aftonen nu som kommer hääär:

Don't forget to breath.
Jackie

No comments: